Μίρκα Παπακωνσταντίνου Σε λίγο θα πληρώνουμε για να παίξουμε!

0   σχόλια

Η  Γνωστή ηθοποιός αποκαλύπτει αν την έχει πλήξει η οικονομική κρίση και κατά πόσο οι οικονομικές αμοιβές έπεσαν.
 Εσένα σε έχει πλήξει η οικονομική κρίση;
Ποιον δεν έχει πλήξει; Εγώ, Βασίλη μου, αν δεν δουλέψω δεν μπορώ να επιβιώσω. Δεν έκανα ποτέ μου περιουσία και δεν υπήρξα ποτέ μυρμήγκι. Όσα έβγαζα, που δεν ήταν πολλά κι ας υπάρχει η εικόνα ότι στο θέατρο «θησαυρίζουμε», τα έτρωγα με τους φίλους μου...



Δεν απέκτησα ποτέ δικό μου σπίτι και, ευτυχώς, δεν έχω τον «εφιάλτη» που λέγεται ΕΝΦΙΑ, αλλά πιέζομαι και εγώ πολύ, όπως όλοι πια. Δεν μπορώ να επιβιώσω αν δεν δουλέψω και όπως βλέπεις αναγκάζομαι, επίσης όπως όλοι πια, να κάνω όσο περισσότερες δουλειές μπορώ για να τα βγάζω πέρα... Ευτυχώς, υπάρχω σε μια σειρά απο δουλειές τις οποίες πιστεύω και με εκφράζουν και δεν έχω αναγκαστεί να κάνω εκπτώσεις. Είναι πολύ σημαντικό αυτό για μένα.
Οι αμοιβές έχουν πέσει πια πολύ; Η Μίρκα Παπακωνσταντίνου δηλώνει στην Real:
«Δεν θα μιλήσω για μένα. Δεν μου αρέσει να το κάνω, αλλά είναι φαινόμενο της εποχής να σου βάζουν πια το μαχαίρι στον λαιμό παντού. Θες χρήματα; Πάρε το ένα δέκατο όσων έπαιρνες και ευχαριστημένος να΄σαι. Εκεί μας κατάντησαν... Πας να κλείσεις μια δουλειά και παίρνεις ψίχουλα τα οποία, αυτό είναι το τρομερότερο όλων, δεν ξέρεις και αν θα τα πάρεις πια. Έτσι που πάμε θα πληρώνουμε για να παίξουμε σε λίγο. Τραγικό»!


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr