ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΤΑΜΟΣ- Σ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΧΟ

0   σχόλια

Ο Ανδρέας Στάμος έχει βάλει στόχο να μας ταραΚΟΥΝΗΣΕΙ για τα καλά με το νέο του τραγούδι!
Ανοίξτε λοιπόν την ένταση και αφεθείτε στο ρυθμό του!



‘’…να το βάλεις στο μυαλό σου… ή μαζί μου ή με κανέναν..σ’ έχω βάλει στόχο, να ξέρεις ότι το χω…’’

ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ!!!
ΜΟΥΣΙΚΗ:ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΣΝΑΚΗΣ
ΣΤΙΧΟΙ:ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΙΟΝΤΟΣ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ
Fanaticmusic


Στίχοι
Το τελευταίο διάστημα έχεις υψώσει ανάστημα,
χρόνο για μας δεν έχεις, ποτέ δεν μας προσέχεις
Θέλω να ξέρεις όμως ένα δεν γλυτώνεις απο μένα
να το βάλεις στο μυαλό σου ή μαζί μου ή με κανένα.

Σ' έχω βάλει στόχο να ξέρεις ότι το 'χω
και δεν θα ηρεμήσω αν δεν σε κατακτήσω..
Σ' έχω βάλει στόχο να ξέρεις ότι το 'χω
δικιά μου αν δεν σε κάνω θα 'ρθουν τα κάτω - πάνω...!

Μας βλέπεις αφιψηλού κι έχεις το νου σου πάντα αλλού
αδιάφορα γυρίζεις δεν μας αναγνωρίζεις.
Θέλω να ξέρεις όμως ένα δεν γλυτώνεις απο μένα
να το βάλεις στο μυαλό σου ή μαζί μου ή με κανένα.

Σ' έχω βάλει στόχο να ξέρεις ότι το 'χω
και δεν θα ηρεμήσω αν δεν σε κατακτήσω..
Σ' έχω βάλει στόχο να ξέρεις ότι το 'χω
δικιά μου αν δεν σε κάνω να μη με λένε ΣΤΑΜΟ....!!!