Laman

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Το νέο Honda NSX στην ουσία πρόκειται για ένα Acura NSX με άλλα σήματα, αυτοκίνητο ιδιαίτερα αγαπητό στο βορειοαμερικανικό κοινό.


Το σούπερκαρ της Honda φορά ένα διτούρμπινο κινητήρα V6 με μέγιστη ισχύ πάνω από τους 550 PS που υποστηρίζεται από τρία ηλεκτρομοτέρ. Η ιαπωνική εταιρεία ονομάζει αυτόν τον υβριδικό συνδυασμό «Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive», καθώς δίνει κίνηση σε όλους τους τροχούς του NSX, μέσω ενός διπλοσύμπλεκτου αυτόματου σασμάν με εννέα σχέσεις. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες επέχουν θέση περισσότερο μπλοκέ διαφορικού παρά λειτουργούν ως μονάδες κίνησης, ενώ ο τρίτος βρίσκεται μεταξύ του θερμικού μοτέρ και της μετάδοσης.
Honda NSX















Το νέο Honda NSX πατά σε 19άρες ζάντες εμπρός και 20άρες πίσω με λάστιχα 245/35Z R19 και 295/30Z R20 αντίστοιχα, ενώ τα φρένα του αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους γύρω γύρω με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω

To ψηφιακό σύστημα ρυθμίσεων οδήγησης με την ονομασία Integrated Dynamic System διαθέτει τέσσερις σκάλες: Quiet, Sport, Sport+ και Track. Με αυτές ο οδηγός ρυθμίζει παραμέτρους στο μοτέρ, τους ηλεκτροκινητήρες, το σασμάν και την ανάρτηση, αλλά και τον ήχο του κινητήρα. Το νέο NSX διαθέτει επίσης και launch control που κάνει χρήση και των τεσσάρων κινητήριων μονάδων προκειμένου να πετύχει επιτάχυνση με «μηδέν καθυστέρηση».






[Πηγή drive.gr