ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΛΑ

0   σχόλια

ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΛΑ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΛΑ:

Το τραγούδι προπομπός του νέου άλμπουμ του Μανώλη & Δημήτρη Σπυριδάκη που πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2015.

Για σενα όλα: μια ερωτική μπαλάντα σε στίχους του Διαμαντή Παππά και σε μουσική του Δημήτρη Σπυριδάκη.

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΛΑ

Στίχοι: Διαμαντής Παππάς
Μουσική: Δημήτρης Σπυριδάκης
Τραγούδι: Δημήτρης Σπυριδάκης



 ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΛΑ
 Ήρθες μέσα στη ζωή μου
στα μεγάλα βάσανα
και με το γλυκό φιλί σου
μ' έκανες κι ανάσανα

Μέσα από τον πανικό μου
βρήκα νόημα σκοπό
κι ότι κάνω είναι λίγα
για να δείς πως σ' αγαπώ

Για σενα όλα δικά σου όλα
για σενα όλα μάτια μου
σκιά μου γίνε για πάντα μείνε
μέσα στα φυλλοκάρδια μου

Για σενα όλα δικά σου όλα
για σενα μόνο αστέρι μου
εσένα γράφουν και δε ξεγράφουν
και οι γραμμές στο χέρι μου

Άσε με να ξενυχτάω 
στη χαρά στη λύπη σου
κ ένα ένα να μετράω
κάθε κάρδιοχτύπι σου

Άλλαξε όλη η ζωή μου
ξαφνικά σ' ενα λεπτό
που μ΄αγάπησες δε φτάνει 
μόνο ένα ευχάριστω.