Θέλει Ρίβερ Πλέιτ Ο Τσόρι Ντομίνγκεζ

0   σχόλια

Ο Τσόρι Ντομίνγκεζ σε δηλώσεις του στην Αργεντινή υποστήριξε πως περνάει καλά στον Ολυμπιακό, όμως, δεν έκρυψε την επιθυμία του να κλείσει την καριέρα του στη Ρίβερ Πλέιτ.





Σε ραδιόφωνο που ασχολείται αποκλειστικά με θέματα της Ρίβερ Πλέιτ μίλησε ο άσος του Ολυμπιακού. Ο Τσόρι Ντομίνγκεζ αναφέρθηκε στην πορεία των «μιγιονάριος» φέτος, αλλά και στη δική του πορεία. Όπως τόνισε ο Αργεντινός «μαέστρος» των «ερυθρόλευκων», πάντα έχει στο μυαλό του την επιστροφή στη Ρίβερ Πλέιτ έτσι ώστε να κλείσει εκεί την καριέρα του. Βέβαια, υπογράμμισε πως το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του 2015 και πως περνάει πολύ όμορφα στους Πειραιώτες.

«Θα ήθελα να παίξω στο Λιμπερταδόρες με τη Ρίβερ Πλέιτ, αλλά το… πρόβλημα είναι πως έχω συμβόλαιο στην Ελλάδα», ανέφερε αρχικά σε σχετική ερώτηση ο Τσόρι και στη συνέχεια πρόσθεσε: «Πάντα θέλω να φορέσω ξανά τη φανέλα της Ρίβερ, ελπίζω να τελειώσω την καριέρα μου στον σύλλογο. Το συμβόλαιο που έχω με τον Ολυμπιακό τελειώνει το 2015».

Στη συνέχεια, ο Ντομίνγκεζ πρόσθεσε: «Όταν έχω τη δυνατότητα, βλέπω τα παιχνίδια της Ρίβερ κι ειμαι χαρούμενος με την ο μάδα. Μερικές φορές έχω και συνομιλίες με κάποια από τα παιδιά που παίζουν στη Ρίβερ».

Τέλος, ο Τσόρι επεσήμανε: «Προσαρμόζομαι εύκολα στις ομάδες γιατί πάντα με συνοδεύει η οικογένειά μου και με στηρίζει απόλυτα. Εδώ στην Ελλάδα αισθάνομαι πολύ την αγάπη του κόσμου, το πόσο κοντά είναι με την ομάδα. Περνάω πολύ όμορφα προς το παρόν στον Ολυμπιακό».

onsports.gr